Uygun Fiyatlı Parçanın Adresine Hoşgeldin!

yardim

Netcar’a nasıl üye olabilirim?
Netcar’a tamamen ücretsiz olarak hemen şimdi kolayca üye olabilirsiniz.
Sayfanın sağ üstünde yer alan “Üye Girişi/Yeni Üye” sekmesinden "Üye Ol" butonuna tıklayın ve açılan sayfadaki üyelik formunu doldurun. Aramıza katıldığınızda kampanyalardan, indirimlerden ve daha pek çok fırsattan herkesten önce haberdar olacak, Netcar’a üye olmanın ayrıcalığını doyasıya yaşayacaksınız.

"Hesabım" nedir?
“Hesabım” sayfasından siparişlerinizi ve arıza/iade/değişim işlemlerinizi takip edebilir, kazandığınız hediye çeklerini görüntüleyebilir, üyelik bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz.

"Sepetim" nedir?
“Sepetim” ana sayfanın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, Netcar'dan alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz: Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Hesap Ayarlarım” - ”Bilgilerimi Güncelle” yönlendirmelerini takip edin. “Bilgilerimi Güncelle” sayfasında gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
“Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili kutulara girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.
Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

Ürün stokta var mı?
Netcar'da yayınlanan ürünler stoklarımızdan sipariş sonrası kargoya verilir.

Ürünün KDV dahil net fiyatı nedir?
Netcar'da ürün sayfalarında yer alan fiyatlar, KDV dahil net fiyatlardır.

Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Netcar, kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır.
Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar bulunur. Bu anahtar, tarayıcınız aracılığıyla gönderdiğiniz bilgilerin üçüncü şahıslara karşı korunacağının güvencesidir. Ayrıca Netcar'dan yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz.

3D Secure nedir?
3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde, şifre ile kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

Havale/EFT ile ödeme yapabilir miyim?
Netcar'da havale/EFT kanalı ile ödeme yapabilirsiniz. Netcar’dan nasıl sipariş verebilirim?
Netcar’dan üye olarak sipariş verebileceğiniz gibi üye olmadan da sipariş verebilirsiniz. Üye olmak için ana sayfadaki “Üye Ol” butonuna tıklamanız yeterli. Üstelik tamamen ücretsiz!
Üye olmadan alışveriş yapmayı tercih ederseniz, siparişinizi takip edebilmeniz için e-posta adresinizi girmeniz yeterli olacaktır.
Üyelik işlemlerinizi gerçekleştirdikten sonra sipariş oluşturacaksanız; Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?
Sipariş verdiyseniz, siparişinize sonradan ürün eklemesi yapılamamaktadır. Siparişinizin statüsü uygunsa, mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

"Siparişiniz alındı" uyarısı ne anlama geliyor?
Sipariş verdiğiniz ürün stokta mevcutsa rezervasyonunuz hemen yapılır, faturanız düzenlenir ve ürün paketlenerek kargoya verilir. Bu aşamada sipariş ettiğiniz ürünün yanında "Siparişiniz hazırlanıyor" yazısını görürsünüz.

"Siparişiniz hazırlanıyor" uyarısı ne anlama geliyor?
"Sipariş hazırlanıyor" uyarısı, sipariş ettiğiniz ürün tedarik edildikten sonra faturası kesilerek kargo firmasına teslim edilene kadar geçen sürede görünen statüdür.

"Siparişiniz kargoya verildi" uyarısı ne anlama geliyor?
Sipariş verdiğiniz ürün tedarik edilip paketlendikten sonra faturası kesilerek kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargo sürecindeyken statüsü "Siparişiniz kargoya verildi" olarak görünür.

Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?
“Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” bölümünden, siparişinizdeki ürünlere ait statü bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.
Ödeme işlemleriniz sipariş aşamasında tamamlanır. Bu yüzden ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürünün fiyatı, siparişinizdeki ürünün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olmalıdır. Ürün değişim işlemini ancak siparişiniz "Siparişiniz alındı" statüsündeyken gerçekleştirilebilir.

Siparişimdeki ürünü iptal etmek istiyorum.
Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz.

Kargodaki siparişimi iptal etmek istiyorum.
Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Siparişiniz Alındı" statüsünde ise "Siparişlerim" sekmesini kullanarak siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. Ürününüz kargoda ise kargo adresinize geldiğinde ürünü teslim almayarak iade edebilirsiniz.

Bulunduğum adrese kargo teslimatı yapılıyor mu?
Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapıyor ancak bazı özel bölgeler için teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.

Siparişimdeki ürünlerin kargo takip numarasına nasıl ulaşabilirim?
Netcar’a üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Takibi" adımlarını izleyerek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?
Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.
Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firmasının bilgisine sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Detayı" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Netcar’dan verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile, kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüşse kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatıp bizimle iletişime geçmelisiniz.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
Çalıştığımız kargo firmaları eğer teslimat adresinde kimseye ulaşamazsa kapıya bir pusula bırakır. Bu pusula üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonları bulunur. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.
Adresinizde bulunmadığınız için kargonuzu teslim alamadığınızda, kargo şubenize pusuladaki bilgiler doğrultusunda ulaşabilir ve teslimatla ilgili ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

Kargomu şubeden teslim almak istiyorum.
Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacıyla kargo firmalarımızla yapılan anlaşmamız gereği, kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı sipariş aşamasında belirttiğiniz adrese yapılır. Sipariş oluşturma aşamasında kargo şubesi teslimatı bilgisi verdiyseniz siparişiniz size gönderilemeyecektir.

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Faturanız, sipariş oluşturma aşamasında yaptığınız tercihe göre gönderilir.
Sipariş aşamasında faturanızın ürünle birlikte gönderilmesini istediyseniz kargo paketi üzerinde şeffaf bir poşet içinde faturanız yer alacaktır.
Faturanızın siparişinizden ayrı olarak gönderilmesini istediyseniz, teslimat yapıldıktan sonra 7 gün içerisinde gönderilecektir.

Faturam koli dışında görünecek mi?
Mali zorunluluklar nedeniyle her türlü ürünün faturası okunaklı bir biçimde kolinin dış yüzeyinde, içinde yer alan ürünleri belirtecek şekilde sergilenir.

Faturam gelmedi.
Sipariş oluşturma aşamasında faturayı üründen ayrı talep ettiyseniz faturanız ürün teslimatını takiben 7-10 iş günü içerisinde posta olarak gönderilir.

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” menüsüne girip sırasıyla “Hesap Ayarlarım” - ”Bilgilerimi Güncelle” yönlendirmelerini takip edin. “Bilgilerimi Güncelle” sayfasında gerekli değişiklikleri yapıp “Kaydet” butonuna tıkladığınızda bilgileriniz güncellenmiş olacaktır.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
“Üye Girişi” sayfasındaki “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili kutulara girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, alışverişe güvenle devam edebilirsiniz.
Ayrıca dilediğiniz zaman “Hesabım” sayfasından şifre değişikliği yapabilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Ürününüz size teslim edildikten sonra 14 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz.
İade sürecini başlatmak için;
“Hesabım – Siparişlerim” menüsünde yer alan "Kolay İade" butonuna tıklayarak iade talebi açın.
İade koşulları şu şekildedir;
İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak verilen promosyonlu/kampanyalı ürünleriyle birlikte aynı anda, orijinal ambalajında iade edilmelidir.
İade edeceğiniz ürün kurumsal fatura ile satın alınmışsa yani faturası şirket adına kesilmişse, iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmelidir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.

Ürünümü iade etmek istiyorum, iade şartları nedir?
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde Netcar’a başvurarak aşağıdaki koşullar dahilinde kargo bedeli ödemeden ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir.

14 günlük iade sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?
Yasal süreçler gereği iade işlemleri ürünün size teslim tarihinden itibaren ancak ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir.
Mesafeli satış yönetmeliğinin 12. maddesinin 1. fıkrasına göre satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün tüketiciden tahsil edilen tüm ücretleri geri ödemekle yükümlüdür.

İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
Gönderdiğiniz ürünlerin bedeli, Netcar tarafından iade işleminin onaylanmasının ardından 2 iş günü içinde tarafınıza geri ödenecektir. Ücret iadesi işlemi tamamlandığında size e-posta ve cep telefonu mesajı yoluyla bilgi verilir.
Ödeme şekli kredi kartı ve tercihiniz para iadesi ise ödemeniz online olarak kredi kartınıza iadenizin onaylandığı anda hemen yapılacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
Ödeme şekli havale/EFT ve tercihiniz para iadesi ise Hesabım bölümünde yer alan kayıtlı IBAN hesabınıza geri ödeme yapılacaktır.
İade işleminin banka veya kart hesabınıza yansıma süresi ise bankanızın işlem sürecine göre değişkenlik gösterebilir.

Ürünü gönderdim, iadem ne zaman yapılır?
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu incelenir ve işleminiz 2 iş günü içinde sonuçlandırılır. İşlem sürecinizi üyelik girişi yaptıktan sonra sağ üst bölümde bulunan "Hesabım" sayfanızda yer alan "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.

Kargo kutum boş/hatalı çıktı.
Ürün paketini, siparişiniz size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken kontrol edin. Kargonuzun eksik ya da yanlış gelmesi durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyin.

Hasarlı ürün gönderilmiş.
Siparişiniz size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken ürün paketini kontrol edin. Kargonuzun hasarlı çıkması durumunda kargo görevlisinden tutanak tutmasını istemelisiniz. Ürünü, bu tutanak ve doldurmanız gereken "Ürün hasarlı geldi, tutanak ve servis raporu var" formu ile birlikte Netcar’a geri gönderebilirsiniz.
Kargo kaynaklı hasar durumlarında, ilgili işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için ürünün bütün aksesuarlarının yanında orijinal ambalajını da saklamalısınız.